Σε αυτή την ανάρτηση θα παρακολουθήσουμε βήμα βήμα πώς οι μαθητές της Δ΄ τάξης προετοίμασαν και προχώρησαν στη “έκδοση” του πρώτου τους εικονογραφημένου e-book στο διαδίκτυο.1
Βάσω Ναταλία1ο Βήμα (1 διδακτική ώρα): Οι μαθητές χωρισμένοι σε ομάδες των 3 ή 4 παιδιών δούλεψαν στο εργαστήριο Πληροφορικής του σχολείου μας και δημιούργησαν εικόνες με τα εργαλεία του Λογισμικού της Γλώσσας Γ΄- Δ΄ δημοτικού του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου. Συνολικά έφτιαξαν 7 εικόνες όσες και οι ομάδες (παράδειγμα εικόνων βλέπετε εδώ)

 2ο Βήμα (2-3 διδακτικές ώρες) Οι μαθητές πάλι χωρισμένοι σε  5 ομάδες αυτή τη φορά, διαλέγουν από τις 7 εικόνες που δημιούργησαν στους υπολογιστές αυτές που τους άρεσαν πιο πολύ και κλήθηκαν να επινοήσουν μια ιστορία που να αφορά αυτές τις εικόνες. Κατόπιν έπρεπε να κολλήσουν τις εικόνες που διάλεξαν σε σελίδες Α4 και να γράψουν δίπλα την ιστορία τους, αφού της δώσουν ένα τίτλο.

3ο Βήμα (1 διδακτική ώρα) Οι ιστορίες διαβάστηκαν στην ολομέλεια της τάξης και ψηφίστηκαν από τα παιδιά οι καλύτερες σε σχέση με την εμφάνιση και οι καλύτερες σε σχέση με το περιεχόμενο.

Αποτελέσματα της ψηφοφορίας:

1η ιστορία και στα δύο κριτήρια : Ο Ποταμός (της Μαρίνας, της Βάσως, της Ναταλίας, της Άννα – Μαρίας και του Ιωνάθαν)

2η ιστορία και στα δύο κριτήρια: Η διαδρομή της Μαρίας στην πόλη (του Νίκου, του Αντώνη, του Γκλέντι και του Κωνσταντίνου)

 

3η ιστορία σε σχέση με το περιεχόμενο: Το παιδί στο μαγικό δάσος (της Αναστασίας,της Ιωάννας και της Έφης)

3η ιστορία σε σχέση με την εμφάνιση: Η Σταυρούλα και το ορεινό χωριό (του Φώτη, του Πέτρου, του Ανδρέα, του Λεωνίδα και του Νίκου) και Ο παππούς της Στέλλας (του Στέλιου, του Μάριου, του Βαγγέλη και του Παναγιώτη)

4η σε σχέση με την εμφάνιση:Το παιδί στο μαγικό δάσος (της Αναστασίας,της Ιωάννας και της Έφης)

4η σε σχέση με το περιεχόμενο: Ο παππούς της Στέλλας (του Στέλιου, του Μάριου, του Βαγγέλη και του Παναγιώτη)

5η σε σχέση με το περιεχόμενο: Η Σταυρούλα και το ορεινό χωριό (του Φώτη, του Πέτρου, του Ανδρέα, του Λεωνίδα και του Νίκου)

4ο Βήμα:Οι ιστορίες σκαναρίστηκαν και μετατράπηκαν σε αρχεία pdf

5ο Βήμα (1 διδακτική ώρα): Οι μαθητές έρχονται σε επαφή με την ελεύθερη διαδικτυακή εφαρμογή “Snacktools” και ιδιαίτερα με την “flipsnack – stylish flipping books” και δημιούργησαν η κάθε ομάδα το δικό της  ηλεκτρονικό βιβλίο το οποίο μπορείτε και εσείς να απολαύσετε εδώ.

Καλή σας ανάγνωση και συγχαρητήρια στους μαθητές μας!!!

Ο Ποταμός:
Η διαδρομή της Μαρίας στην πόλη:
Το παιδί στο μαγικό δάσος:
Η Σταυρούλα και το ορεινό χωριό:
Ο παππούς της Στέλλας:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *